stan med rebecca!

tog då halv tolv bussen in till stan igår med rebecca. gick först på stan och kollade och så, åt på donken. sen gick vi till det stället där rebecca skulle klippa sig och färga håret. skitfint blev det :) brunt färgade hon. sen mötte vi min mamma och jag fick lite pengar. köpta då svarta toffsar, deoderant och ansiktsmask. sen köpta vi två naglack, så vi kunde göra fransk manikyr. vid halv sex skjussade min mamma oss till rebecca. gjorde först fransk manikyr då, sen lagade vi mat och kollade på black christmas. tyckte faktist inte att den va så läskig ;oo men äcklig som fan. haha. gick sen upp till pizzerian och pratade lite med några där. tog 22.22 bussen hem som vanligt. tror jag somnade vid tre eller nått. och idag väckte min bror mig vid ett, blir fan arg på mig själv när jag vaknar så jävla sent. ställer ändå alarm men det funkar ju inte (y'. aja, ska inte skriva för långt nu. men ska bara fråga en sak först, haha. ska jag köpa klackskor eller en väska? pusssss



Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: ja, det kan jag, men det beror på vad du behöver ha hjälp med? :)

2009-08-18 @ 16:24:28
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0