fredaglördagsöndag.

31JULI.
vaknade vid elva, blev direkt duschen,platta håret och sminka sig.
sen ta på kläder. vid tolv kom en journalist och en fotograf.
skulle ju prata om daniels olycka.
det gick väl bra, dom va jävligt sega men annars så. haha.
åkte upp till olycksplatsen också.
vi va färdiga vid tre ungefär. då blev det hem och umgås med daniel (min storebror).
vid halv sju cyklade hela familjen bort till mormor & morfar och åt middag.
sen tog jag 20.15 bussen till kaxholmen.
träffade kevin och anton vid busshållplatsen i kaxholmen.
åkte upp till rebecca, hon fixade sig lite sen gick vi upp till skolan.
och träffade kevin, anton, pontus och hege.
sen gick vi till pizzerian, hahahahah fett kul va det :D
sen tillbaka lite skolan. tog halv ett bussen hem.
somnade runt tre-fyra.






här ser ni ju då att moppen inte är fixad sen krocken.



1AUGUSTI.
redan augusti, usch fyfan. sommarlovet har gått jävligt snabbt asså ://
inte gjort alls mycket denna sommaren.
iaf, sen bestämde jag och michaela att jag skulle komma in till stan och träffa henne.
hon va redan där. så det gjorde jag, började fixa mig vid ett.
tog två bussen in till stan. gick först en liten stund på stan.
sen åkte vi till mediamarkt. hon köpte både en touchtelefon och en ipod.
lite avundsjuk är jag faktist :) hahah.
kolla på systemkamera och laptop också.
blir en laptop istället, fast är fett sugen på att sälja min kamera och köpa en bättre.
eller jag vet inte, haha. aja, tog sju bussen hem.
mötte först my sen gick vi hem till michaela och åt och hon fixade sig.
sen åkte vi hem till mig och då bytte jag kläder och så.
haha, känns fett onödigt att skriva det här.
men iaf, gick ut vid 10. va nere i hamnen och så.
kom hem vid ett. somnade inte förens fyra typ.





2AUGUSTI.
ställde alarm på 10, men såg att det inte va väder för att åka in till vätterstranden och sola.
så jag somnade om. sen väckte mamma mig vid tolv.
åt frukost, och nu sitter jag här. ska gå och duscha snart tänkte jag.
sen åkte till rebecca :) får se vilken buss jag tar till henne.
vi ska iaf kolla film och mysa :) mohaha.
bästiiis. (L)

Kommentarer
Postat av: mysisssss, :D

jag kan köpa din kamera!! :D:D kanske, ;) (a) <3

2009-08-04 @ 21:52:49
Postat av: till my!

vet inte om jag ska sälja den än :jj<3 hur mycket vill du köpa den för isf?

2009-08-06 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0