789AUGUSTI.

hej! förlåt för att jag inte skrivit på hela helgen, inte haft tid faktist. haha.
jag, rebecca och nikita tog 17.20 bussen in till stan i fredags.
åt på piren, kommer inte ihåg vad stället heter som vi åt på.
men gott va det iaf. jag och nikita va snåla och åt pizza. mohaha.
när vi ätit och så, så tog vibussen till rasmus och martin.
trevligt :) tog sen 10 bussen till gränna.
vi sprang till toa direkt (y' hahah. och såklart så glömmer jag ju min mobil där inne.
fattar fan inte hur jag kunde göra det, seriöst.
så jag får ju fan världens panik, eftersom jag inte visste vart den va.
men sen kom en busschafför. och då kunde han låsa upp i väntsalen.
så låg den där :) mohaha. lite galet.
rebecca, jag och nikita tog .1.10 bussen till kaxholmen.
sov hos rebecca, somnade vi fyra typ.
lördag: kommer inte ihåg när vi vaknade hos rebecca, va väl vid tolv.
fixade frukost och så, sen gick vi ut och satte oss och åt.
cyklade sen fram och tillbaka till pizzerian typ, hahaha.
kan ju säga att va jävligt varmt :)
beställde sen pizza, åt den.
fixade lite och så, sen tog vid 19.17 bussen till gränna.
först hem till mig och fixa oss lite.
sen gick vi ut vid 9 typ, och träffade folk.
riktigt rolig kväll :) vi kom hem vid halv tre, rebecca sov här också ((:
åt lite och satt och pratade. sen gick vi och la oss, somnade vid fem.
vaknade idag av en jävla fluga typ, fett irriterande!
åt frukost och så, sen åkte rebecca vid två.
och då duschade jag, sen satte jag mig här.
kände att jag behövde uppdatera min blogg, haha.
men nu jävlar måste jag gå och fixa mig.
lite stressad nu. ska vara hos mormor om en halvtimme.
och har inte fönat håret, plattat håret, sminkat mig.
kollat kläder eller nått så kommer lite bilder nu snabbt.
pusssssss








Kommentarer
Postat av: rebeccaa

fyfan va sexiga bilder!

2009-08-10 @ 13:09:44
Postat av: Feeeliixx

haha, vad mykke du skriver 32 rader fulla med text :) Pöss <3

2009-08-10 @ 20:33:13
Postat av: svar till felix!

äsch ;)<3 haha

2009-08-10 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0