17AUGUSTI.

hej, som ni ser så har jag ny design. den är inte färdig än, vill verkligen inte ha gul. hatar den färgen, hahah. men en ska hjälpa mig med den idag tror jag. så ni får stå ut sålänge. igår åkte jag till rebecca och emma vid halv sex. vi gick först upp till jennie, sen ner till pizzerian och beställa en familjepizza, mohaha. fett gott :) sen gick vi hem till emma en stund, och sen gick bara jag och rebecca upp till henne och hämtade pengar sen till pizzerian igen. tog 22.22 bussen hem. låg i sängen redan vid halv ett :O rekord typ. somnade vid två nångång tror jag. sen upp vid halv tio idag och duscha. och allt det handra. sen kom farmor, har nyss fikat. och jag ska ta 11.30 bussen in till stan, ska följa med rebecca när hon klipper sig och färgar håret. vi ska nog gå lite på stan innan, så jag kanske hittar nått. men det märker vi :) skriver när jag kommer hem sen. pusssss






tryck på bilderna så blir dom större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0