12AUGUSTI.

vilket jävla väder (y' vaknade av att det åskade vid halv ett.
sen gick jag ut på balkongen och det regnade verkligen aset.
och sen kom värsta blixten och sen åskan assnabbt efter.
och jag hoppade till, hahah.
gick sen in och kollade på nån film med storebror.
sen satte jag mig här.
ingen aning om vad jag ska göra det, ska nog iaf ut och springa med pappa & storebror ikväll.
gott snack asså. ska väl fixa nudlar snart tror jag.
men ingen cola idag, eftersom nån jävel i familjen har druckit upp MIN cola för MINA pengar.
hahahah. men aja, har inte så mycket mer att skriva.
skolan börjar om en vecka, jag dööööööör..
måste in till stan och köpa rätt mycket innan. får bli snart faktiist,
aja pussssen



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0