26juli.

hej!
idag har jag varit i stallet med emma,isabelle och linnea.
fett längesen va det, så vi hade grymt kul :) höhö.
red gazti, första gången jag red henne. hon va rolig :)
hem vid fyra och duscha sen fixa. sen ner till allsången.
va där med emma,sanna,isabelle,linnea och tilda.
det va verkligen längesen. förra året..
men iaf, kul hade vi :D
sen direkt hem och fixa mig, och nu sitter jag här.
om en halvtimme ska jag träffa michaela en stund.
eftersom hon åker till gotland imon :(
och jag är borta i typ två dagar, åker imon.
ska till kolmården med familjen och så.
fett segt men nu kan ju ringa och smsa.
nu hinner jag inte skriva mer. puss


Kommentarer
Postat av: tiilda

asså seriöst, vikken bild (A'

haha, fy fa (;

men aja, kul va det iaf :) §

2009-07-27 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0