28JULI.

hej. hemma nu igen eller vad man ska säga. haha.
åkte vid nio igår, upp vid 7-8. sov fem timmar den natten.
trött som fan, och träningsverk som fan på det också (y'
när jag suttit i bilen typ 45 minuter så kunde jag fan knappt röra på mig.
haha. usch fyfan, fett illa. va på kolmården hela dagen.
det va verkligen fett tråkigt, vissa stunder va iaf lite kul.
kom till hotellet lite innan åtta, packade upp grejerna och så.
sen gick vi ut och åt på en pizzeria.
va på hotellet vid tio-elva nån gång tror jag.
somnade vid två ungefär.
sen upp idag vid nio och ner och äta frukost.
upp och lägga sig igen, sen va vi tvugna att checka ut vid elva.
så det gjorde vi, då åkte vi till ett köpcentrum.
köpte mascara, puder, en svart midje kjol typ, tre par skor.
typ det, sen åt vi. sen åkte vi hem, stannade i söderköping
och köpta glass och kollade lite där.
sen fortsatte vi åka hemåt, haha.
va hemma vid halv sex, blev direkt duschen sen packa upp.
efter det satte jag mig här, blir bara att sitta här ikväll tror jag.
är grymt trött och har fortfarande träningsverk, men inte lika mycket iaf.
skulle ju vara grymt skönt med massage just nu ;* hähä.
aja, kommer lite bilder nu. PUSS








finns egentligen mycket fler bilder, men orkar verkligen inte lägga in.
inte på jävla djur, hahaha.
och eftersom min kamera är fett dålig så blev dom flesta suddiga.
hatar det! åh, blir iaf en systemkamera i november.
haha fett långt kvar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0